Tuesday, August 28, 2012

Sakit telinga

Salam semua..

Rasanya dah nak masuk sebulan sakit telinga ni. Dari Klinik Fuziah ke Klinik An Neesa, doktor cakap telinga tersumbat, dibaginya ubat titis. Semalam bangun tidur rasa sakit pulak telinga ni, masih lagi ada rasa cam binga2 (cam ada bunyi je kalu kita g hutan)..aduhaiii

Tadi g Klinik Pusrawi pulak kat MTB. Doktor Guru Singh yg bertugas hari ni. Bila dichecknya telinga kiri ni, katanya takde apa2, cuma ada bengkak kat belah luar telinga ni jer. Dia bagi ubat untuk dimakan, katanya kalau tak elok jugak nanti Isnin jumpa dia lagi.
Mintak jugak Kalsium, ni sakit2 rasa badan, maklumlah anak dalam perut ni nak membesar kan. Minggu depan dah masuk 7 bulan usia kandungan. Kejap je masa berlalu :)

Kalsium, ubat tahan sakit, ubat kurang bengkak n antibiotik

0 comments: