Thursday, February 28, 2013

Gripe Water

Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah, hari ini genap usia anak mama, Nur Muhammad Amin Durrani 90hari, maknanya dah 3 bulan la yer. Sejak balik dari kampung hari tu kami semua diserang selsema n batuk, tapi dah pulih, tinggal c Amin je yang masih belum sembuh, selsema. Setiap kali menyusu mesti tak selesa , merengek2 jugak dia, agaknya hidung tersumbat. Sejak kebelakangan ada jugak c Amin tak lena tidur, agaknya kembong kot.
Ummi, babysitter Amin ada bagitau suruh minum gripe water, tadi kebetulan p MTB, carilah kat Pusrawi, nasib baik ada jual tapi harganya lah lebih mahal sikit dari luar ye. Harap lepas ni Amin tak merengek2 lagi hendaknya...AMIN.


Saturday, February 23, 2013

Aksi-aksi wajah comel

Jeng3..jom tgk aksi2 c Amin botak..

sebelum


selepas


Masa kenduri cukur jambul hari tu, rambutnya dah tak sama..tu la pasal kasi botak..hehehe





Monday, February 11, 2013

Aqiqah n Cukur Jambul..

Assalamualaikum semua..
 Gambar-gambar sekitar kenduri Aqiqah n Cukur jambul my hero.

sementara nak tunggu majlis, landing dulu

gigil2 jugak tangan pakdiknya nak gunting

settle, paklang gunting



tukang bawak dulang, makdik

group marhaban/berzanji