Saturday, February 28, 2015

Mandi Manda-Hotel Sri Malaysia Bagan Lalang

Assalam semua..
Lamanya tak mencoret kat sini..

Ok lah ni nak cerita sikit..
Budak2 dah lama mengajak nak mandi kolam, jadi kitaorang bermalam dan mandi manda kat sini.


seronoknya derang mandi manda




Malamnya pulak kitaorang makan kat area sini jugak..tah apa nama kedai tu lupa plak.
Kitaorang cari kedai yang tak ramai orang...hiiiiii..harap maklum nanti lambat dapat makan..hahaha
Alhamdulillah nasib baik sedap makanan yang diorder..huhu


sementara tunggu makanan..main bola lampu dulu


siakap 3rasa, pepahat pedas, kailan n sotong goreng tepung

Saturday, February 14, 2015

Sepetang di Pantai Morib

Assalam semua....

Sepatutnya minggu ni balik kampung, tapi tak jadik pulak.

Jadi nak menghilangkan rasa bosan duduk di rumah kitaorang p jalan2 pusing2 Pantai Morib.

Anak beranak bersantai di tengah panas..huhu


Anak daraku


Aksi diaorang mengingatkan aksi MLM Bocey




Monday, February 2, 2015

Demam

Assalam semua..

Sekarang ni musim demam..
Lepas amin demam,  Insyirah demam.(26,28 n 29 Januari 2015, MC), Fatihah pula sehari demam (4 Februari 2015, MC) sekarang giliran mama pulak yang demam. Time demam datang waktu senja ke malam seram2 sejuk.
Mula demam 27 Januari 2015...tak keje mintak MC.

2 Februari 2015 demam lagi, batuk selsema.
6 Februari 2015 masih tak elok lagi, dapat MC lagi
9 Februari 2015 MC lagi sampaikan doktor ambik darah takut denggi..
10 Februari 2015, emergency leave...demam batuk selsema tak elok lagi..


Alhamdulillah, result darah ok..