Tuesday, September 4, 2012

Insyaallah...

Salam semua pembaca Blog Tihasyira..

Sebelum ni c kakak, Fatihah tanya, "mama, kalau baby keluar nanti perempuan macamana?
Mama : "Macamana apanya, kalau Allah dah bagi perempuan, perempuan la babynya, kita doa je la mintak2 baby ni lelaki"
Fatihah : "Mama doa tak"?
Mama : "Iyer, tiap kali mama solat mama doa kat Allah mintak2 baby dalam perut mama ni lelaki, kakak pun kena berdoa jugak tau.."

C tiha ni berharap sangat nak baby lelaki sebab adik dia yang sekarang ni perempuan, Insyirah. Yang Insyirah ni bila ditanya nak adik apa, dia kejap cakap nak lelaki, kejap nak perempuan pulak..macam2 dia ni..hehehe

Tadi g check up kat Klinik Rozita, scan baby dalam perut. Alhamdulillah, baby sihat. Belum sempat nak tanya doktor jantina baby, doktor sendiri yang cakap, insyaallah baby lelaki, ni t***r dia. Dalam hati, ALHAMDULILLAH.

Ni Tiha n Syirah tak tau lagi..wat surprised la kat derang..

0 comments: