Friday, August 10, 2012

Turun 1.5kg..

Salam semua..



Semalam g check-up untuk 6 bulan. Sampai klinik memang tak pernah lepas jam 8.00pagi la, semalam dapat nombor 1007. Macam biasa lepas ambik tekanan darah, g makmal check urine test dan Hb. Dari awal check-up lagi Hb makin menurun tapi belum sampai tahap kritikal lagi la..hehehehe
Pastu jumpa nurse...alamak berat turun mendadak ni, turun 1.5kg..bulan lepas cantik, naik 2 kilo. Selamber je aku cakap agaknya puasa kot..(betol apa aku puasa). Nurse pun cakap, Alhamdulillah, ibu puasa. Macam biasa la lepas dia bebel itu ini, ok nanti 23hb Ogos datang check-up lagi yer. Masa tu kat kg lagi ler. Orang sibuk nak beraya, dia sibuk pulak nak suruh g klinik. Takper nanti tumpang g klinik kesihatan kat kg yer..
Aku pun ok jer la..hehehe

Kena injection kancing gigi, sampai hari ni terasa lenguh lagi tangan ni..aduhai...

0 comments: