Friday, June 28, 2013

HSC Medical Center


Hari ni cuti g tengok abah wat operation lututnya. Operationnya hari senin hari tuh, hari ni baru berpeluang g lawat abah. Buat masa sekarang ni abah berjalan kena guna tongkat 4 ni..

Harap2 lepas ni abah  boleh berjalan seperti biasa yer..

Monday, June 17, 2013

Lamanya tak UPDATE!!!!

Salam semua pembaca Blog Tihasyira..

Lamanya saya tak update blog , dah nak bersawang gamaknya..heeee
Bukannya apa, sibuk manjang jer, kalau kat rumah memang jarang  nak bukak laptop, banyak benda nak buat lagi.
Hari ni dah masuk 8syaaban, tinggal beberapa hari je lagi Ramadhan nak menjelang.

Sebenarnya banyak benda nak update tapi tgk la dulu kalau sempat. 
Ni keratan akhbar hari ni, jom kita baca :-




Sunday, June 16, 2013

Al Fatihah

Salam semua..

Pagi ini kami semua dikejutkan dengan berita kemalangan yang melibatkan saudara belah emak, kira sepupu la.
Kami memang jarang berjumpa, setahun sekali adalah tapi masa zaman kecik2 dulu.

Untuk keterangan lanjut ada kat sini :-

Al fatihah buat yang pergi dan takziah buat Mak Uda sekeluarga.