Saturday, August 31, 2013

Selamat Hari Merdeka-56



Assalamualaikum dan selamat hari lebaran. Tarikh hari kemerdekaan tahun ini bersamaan dengan 24syawal 1434. Minggu ni jugak baru dapat beraya di kampung sendiri setelah hampir 2minggu beraya di rumah mertua kat Sabah.

OK tu je lah, tak tau nak tulis apa lagi :)

Wednesday, August 21, 2013

9 Bulan - Check-up

Assalamualaikum

Asalnya sebelum raya dah kena bawak Amin g check up, tapi tarikh yang dibagi kitaorang dah sampai Sabah. Jadik lepas beraya baru g check up.
Amin batuk, berjangkit kat mama. Mama pulak dari raya pertama hinggalah hari ni pun masih batuk, telan ubat dah 2 botol, tapi tak elok2 (jenis yang batuk kering) seksa oooooo.


Pagi2 lagi dah kena mandi
Muka ngantuk lagi, biasanya time ni masih dibuai mimpi

 Amin yang 

Monday, August 5, 2013

Salam Aidilfitri


Assalamualaikum semua...

Di kesempatan ini saya menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf sekiranya ada tersalah  dan silap , terkasar tutur kata pada yang mengenali diri ini. 
Tahun ini beraya di Sabah, esok nak terbang, kainbaju tak packing lagi..huaaaaa

Kepada saudara mara dan rakan taulan, berhati2 di jalan raya , ingatlah orang tersayang.

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin.