Tuesday, September 11, 2012

Kini 7 Bulan..

Assalamualaikum semua..

Pejam celik, pejam celik dah masuk minggu ke 29 usia kandungan ini. Ini bermakna dah masuk 7 bulan bayi yang dikandung. Barang2 keperluan orang baru belum beli lagi ( nak pastikan jantina dulu). Barang2 berpantang pun sama, cuma yang dah beli pad (susen), jelly gamat dan bengkung je.

Hari tu macam tak pasti je jantina bayi dalam kandungan. Tadi nak puaskan dan sedapkan hati p check up lagi, mintak doktor pastikan jantina bayi. Mulanya agak kecewa jugak sebab doktor kata kedudukan bayi dalam keadaaan  bersujud ni, memang tak boleh nak nampak jantinanya. Tapi akhirnya doktor godek2 barulah nampak...Alhamdulillah, cornfim BOY!

Lepas ni barulah leh beli baju orang baru yer...kita cari yang warna biru2..
2 orang kakaknya mesti suka sangat sebab dapat adik lelaki. C Tiha pun memang mengharapkan dapat adik lelaki...ALHAMDULILLAH

Cukup laporan kali ini...hehehehe

0 comments: