Thursday, September 17, 2009

Salam Aidilfitri

Insya Allah, hari ahad ini semua umat islam akan merayakan 1 syawal, alhamdulillah raya kali ini, saya sekeluarga beraya di kampung saya di N9 seterusnya melawat atok/nenek di Melaka. Sempena bulan yang mulia ini saya menyusun 10jari memohon kemaafan seandainya ada tersalah kata, terkasar bahasa, terlanjur bicara secara sengaja atau tidak disengajakan pada semua yang mengenali diri saya. Untuk yang ingin pulang ke kampung, berhati2 di jalan raya , ingatlah orang tersayang, pandu cermat jiwa selamat.
Akhir kata "selamat menyambut hari raya maaf zahir dan batin dari saya sekeluarga"

0 comments:


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Kids birthday Ticker


Lilypie Kids birthday Ticker


Lilypie First Birthday tickers


Lilypie Breastfeeding tickers