Saturday, August 1, 2009

Syirah oh syirah

Sekarang ni kalu ambik insyirah dari rumah ibunyer, mesti ibunya ngadu pasal syirah. sekarang ni syirah tak berhenti nak jalan, kalu berjalan tu macam takde brek. panjat sana sini memang dah tentu, bukak almari selongkar pakaian, buku2 memang habit dia sekarang ini. kalau masa nak hantar ke rumah ibunya syirah dah bangun dari tidur, jawabnya ibu dia cakap radio syirah berbunyi. apa taknye syirah nak mintak dukung je pepagi tu, kalu dia dia nampak kita berdiri maunya dipaut kaki kita n lentikkan badan dia mintak dukung. kalau kita tak dukung mulanya dia menangis....
yang kakaknyer pulak si tiha, sekarang ada perasaaan dengki kat syirah. ibunya ngadu kalu syirah tido, kakaknyer mula la buat bising. memang betul pun, kat rumah mama tgk pun sama suka buat adiknya nangis.

kebetulan dapat snap gambar syirah pakai tudung
comelnya


0 comments: