Tuesday, August 11, 2009

Safety campaign 2009

Kempen Keselamatan anjuran Malaysia Airports telah diadakan di ADU.


Launching event
Antara aktiviti yang dijalankan adalah menderma darah.
ni kali ke2 saya menderma darah, tengok muka releks jer.ekekek
tgk si anis ni, kata dah 3 kali derma darah tapi muka cuak jer.
dah la org yang pertama landing, tapi dia jugak la yang last sekali.agaknya darah dia manis kot tu la pasal lambat darah nak keluar.ekekek

2 comments:

AnAkmAmA said...

Sempat lagi kau bergambarrrrr.....

fida said...

huhu..
tu lah derang budak bomba snap, aku ok jer. kalu tak silap2 ko ada kat sebelah aku tu..ekekekek