Friday, July 17, 2009

Pening lalat

Aduh kepala ni berdenyut2 sakit...ni semua angkara p sini yang asalnya kami nak ke Alamanda, memandangkan masa yang singkat dan keadaan yang tidak mengizinkan jadi kitaorang p sini je kat Nilai.




minah yang tengah tu yang bawak kitaorg ke sana n sponser

nampak tak dia bersungguh2 pilihkan lagu n memaksa kitaorang ni
melalak2 beradu suara

asalnya nak dengar je derang nyanyi, tengok tu siap berduet lagi..ekekeke
lepas ni klau boleh takmo p lagi la..semput nafas den, dengan asap rokok lagi, dengan pening2 lagi kepala ni.yang member sorang tu dah taubat takmo p lagi( cuba teka siapa dia)
azma(tiada dalam gamba) n fas nak test suara sebab derang nak p konsert Search 1 Ogos ni nanti.



0 comments: