Thursday, February 28, 2013

Gripe Water

Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah, hari ini genap usia anak mama, Nur Muhammad Amin Durrani 90hari, maknanya dah 3 bulan la yer. Sejak balik dari kampung hari tu kami semua diserang selsema n batuk, tapi dah pulih, tinggal c Amin je yang masih belum sembuh, selsema. Setiap kali menyusu mesti tak selesa , merengek2 jugak dia, agaknya hidung tersumbat. Sejak kebelakangan ada jugak c Amin tak lena tidur, agaknya kembong kot.
Ummi, babysitter Amin ada bagitau suruh minum gripe water, tadi kebetulan p MTB, carilah kat Pusrawi, nasib baik ada jual tapi harganya lah lebih mahal sikit dari luar ye. Harap lepas ni Amin tak merengek2 lagi hendaknya...AMIN.


0 comments: