Wednesday, January 20, 2010

Derma darah

semangat kitaorg member billing nak p derma darah...

member2 engineering ni dah selamat derma darah
fas, aisyah n kak shikin
aku je kali ni tak lepas nak derma darah, maklum la ibu menyusukan anak(kalau derma jugak maunyer zat kalsium aku bertambah kurang), hiks
caya lah nurul, dia sorang je member billing yang lepas derma darah
suasana kempen
c lina ni memang tak lepas punya sbb dia ada history masa silam, kang tak pasal2 je sejarah berulang kembali
ni diana n mazleen lagi la tak lepas, derang ni baru lepas bersalin (operation pulak tu), tunggu lagi 6 bulan baru boleh buat amal jariah yer, hikss
takpe, bak kata nurul , nawaitu yang baik tuh pun dah dapat ganjaran pahala.

0 comments: