Thursday, June 25, 2009

Vemmabuilder

Saya ingin memperkenalkan sebuah perniagaan internet yang telah membawa kejayaan kepada ramai individu di Malaysia.

VemmaBuilder merupakan anak syarikat kepada Vemma yang memasarkan produk kesihatan berasaskan buah manggis untuk seisi keluarga. Produk vemma ini telah diperakui keberkesanannya oleh beberapa pakar perubatan di Malaysia.

Produk Vemma juga merupakan produk yang diakui halal oleh Jabatan Agama Islam Malaysia


Saya lebih tertarik utk mempelawa saudara sekalian utk menyertai program affiliate Vemma yang hanya memerlukan dua kaki di bawah kita utk menjana pendapatan sampingan yang lumayan.
Apa yang menarik tentang program affiliate ini ialah sistem Vemma akan mencarikan satu kaki utk kita dan kita hanya perlu berusaha utk mencari satu kaki sahaja lagi bagi memenuhkan kaki-kaki di bawah kita. Ini amat mudah kerana apabila kita telah mendaftar sebagai ahli percuma Vemma, sistem email Vemma akan sentiasa memberikan update kepada kita tentang siapakah yang telah berada di bawah kita dan sekiranya kita mendaftar sebagai ahli berbayar, individu yang mendaftar sebagai ahli di bawah kita itu akan secara automatik berada di bawah kita sebagai kaki-kaki kiri kita.

Melalui program affiliate ini, Vemma akan menyediakan sebuah laman web utk kita yang digunakan sebagai virtual office utk kita menjalankan aktiviti pemasaran kita dan satu laman web lagi utk rujukan Vemma mengira berapa ramai individu yg telah mendaftar di bawah kita. Saya katakan ini merupakan program affiliate yang keadaannya adalah menang-menang utk Vemma dan kita.

Mendaftarlah sebagai ahli percuma dahulu dan cuba baca sepenuhnya info yg akan diberikan kepada saudara dan teruskan langkah dengan mendaftar sebagai ahli berbayar utk mara ke arah kebebasan kewangan! Saya telah memulakan langkah dan amat teruja dengan update daripada Vemma SETIAP HARI melalui email yang mengatakan ada individu yang baru mendaftar sebagai ahli di bawah saya. Ini adalah satu keputusan yang SANGAT BIJAK!

Daftarlah sebagai ahli baru secara PERCUMA SEKARANG dengan mengklik di pautan di bawah :

0 comments:


Daisypath Anniversary tickers


Lilypie Kids birthday Ticker


Lilypie Kids birthday Ticker


Lilypie First Birthday tickers


Lilypie Breastfeeding tickers